Selasa, 31 Januari 2012

Dugaan mendatang lagi...

Kali ni dugaan lebih berat.. nak taw apa?? Kereta kesayangan aku terpaksa aku lepaskan demi nak beli rumah dekat kajang.. sekarang ni survey rumah semua harga tinggi.. mana la org mampu.. so bila pikir2 kami bercadang nak masuk loan utk rumah kat kajang.. Rumah Zenia.. cantik design dia. stail modern.. so skrg ni aku dah xkeja xdpt la nak bantu En.Suamy dalam proses beli rumah.. actually rumah ni xnaik pun lagi dia siap 2013. org kata klu bli rumah yg xnaik lg harga blm tinngi nnt bila da pacak tiang harga mulalah nak naik mendadak. kali try masuk loan tp proses nyer agak sukar sedikit di sebabkan masalah tertentu.. jd nak memudahkan proses loan tu aku n En.suamy cadang nak let go kereta kesayangan kami.. huhuhu sedihkan.. tp apakan daya. kereta bila2 pun boleh beli rumah harga makin naik kereta makin turun..



So dengan berat hati aku rela la lepaskan Cik dina kesayangan aku.. Banyak kenangan yg aku ada ngan kereta ni. so mmg taching la bila kata nak jual air mata mesti automatic nak meleleh. mana xnyer. kehulur kehilir aku dengan dia. takut2 pown aku bwk jugak. hari2 aku bwk g keja. tiap minggu mesti nak g mandikan dia.. senang citer mmg syg lah! 

Tinggal kenangan!
Selamat Tinggal Caldinaku....

P/S : Harap2 owner baru jga dye elok2 mcm mana aku n En.suamy menjaganya ;(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan