Isnin, 2 Januari 2012

Last Day at INSPEN

 Actually gambar2 yang aku nak upload nie waktu last day aku kat INSPEN.. Ingat lagi masa tu aku datang kemas2 barang. mmg sedih sgt nak tinggalkan tempat aku bekerja! Sayang lorrrrhh! Apakan daya terpaksa. Redho dan Pasrah.. Syukur pada Allah S.W.T telah membuka ruang rezeki sepanjang aku bekerja disana. InsyaAllah akan ku gunakan segala pengalaman yang ada untuk pekerjaan akan datang..

Muka Terpaksa!
Hahaha.. jahatkan! sbb xmo bg org lain amik tempat ni!
Akhirnya muka pasrah..
kenangan bersama man
Sempat amik pic ngan dadai.. jgan xtaw nama kami serupa!
So waktu last day nie aku manfaatkan waktu dengan ajak Fify n Cik Wawa kuar bergambar bersama.. buat kenangan sepanjang kami pernah bekerja bersama! So semoga enjoy layan gambar kami kat putrajaya ni..

Amboi siap dengan teddy bear lagi...
eiiiii... cik fify cam model lah!
fy n wawa
bukan main lagi pose mereka.. pas dia .. dia.. saya bilaa???
finally... muncul pon..
ala muka cik wawa terlindung lalang
Friends Forever  ^_~
Ehh.. cikwawa npe bear tu  nampak same kurus jer cam awak!!
happy together..
SEKIAN

P/S : Jangan Lupa aku taw nnt.. sob.. sob..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan