Ahad, 20 November 2011

2nd Anniversary


20.11.2011 cantikkan tarikh ni. Sedar xsedar dah 2 tahun melangkah alam perkahwinan.. Macam2 da rasa suka duka hidup bersama. dalam tempoh ni jgk dah masuk 6 tahun persahabatan dan 2 tahun perkahwinan. sapa sangka tarikh mula bercinta tu dapat plak tarikh menikah.. Dan sapa yang sangka dari benci mula ke suka. hihihi. Aku dan en. suamy berkawan sangat lama dari kecik lagi.. tp mula bercinta dari 2003, dia la teman bergaduh.. dan dia jugak la teman yang slalu hiburkan hati. Dulu masa arwah abah xda dye la yang slalu teman aku. dye antakan pegi skola duit blnja pown kadang2 dye yg hulur walau pown dye sengkek jgk time tuh.. ape aku nak sume dye cuba nak tunaikan.. bese lar org tgh hangat bercinta..hehehe tp yang banyak aku kongsikan dgn dye adalah duka.. dye tau apa yang aku rasa. Jd spanjg bergelar ISTERI aku merasa sangat bertuah dapat mengenali  insan yang bernama AHMAD FAKHRUSY SYAKIRIN. Terima kasih kerana menerima aku dengan seadanya. Terima Kasih kerana da buat aku bahagia.. dan Terima Kasih untuk segalanya... berharap menjadi isteri mishali dan kekal ke akhir hayat.. I Love U sayang!!

P/S : Mula da touching nie.. teringat plak kat arwah. rindu rasenye.. Al- Fatihah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan